Aangekomen in Costa Rica

Eindelijk maar toch, ik ben er!! Nouja, nog niet op de eindbestemming maar wel in Costa Rica. Morgen reis ik door naar San Carlos, een plaatsje in de jungle van Nicaragua. Daar zal ik de komende 4 maandenonderzoek doen naar microkredieten in verband met mijn stagebij de Stedenband Groningen - San Carlos. Maar nu ben ik dus nog in San Jose, en zit ik zwetend achter een computer in het hostel waar ik vorig jaar ook verbleef. Er is hier een zwembad, omringd door palmbomen, tropische bloemen, hangmatten, met Bob Marley op de achtergrond, en tja, regen... Verder heb ik net boodschappen gedaan, voor 3 dollar een hele tas vol eten en drinken! En het wordt alleen nog maar goedkoper in Nicaragua! En de mensen zijn er grappiger. Ik kan niet wachten tot ik er weer ben!! Op deze pagina zal ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen in de jungle!! Wihaaaaa

Reacties

Reacties

mo

hi marijk, je bent veilig aangekomen jeeeeeeeeeeeeeej! x mo

lot

jejeejoooo, je leeft nog... gaaf!
nu op naar tarzan en zn vriendjes... xx

lummel

Voor de variatie zou ik liever wat anders schrijven nu, maar na die berichten van lod en monnik, zou het een beetje lullig zijn als ik zou zeggen: goh wat jammer dat je veilig bent aangekomen.....

Maar heel goed dat je safe and sound in CR bent aangekomen! Nu nog veilig door naar Nicaragua! Viel Spass!

XX

Gerard en May

Fijne bus en bootreis! Hopelijk krijg je lieve nieuwe ouders!
XXXX

marjan

hoi marijke, mooi dat je er bijna bent, of inmiddels al helemaal.
we hebben inmiddels geboekt en ook een reisgids uit de bieb gehaald.
toen zag ik pas waar san carlos helemaal ligt.
een 'takke-eind' weg zeg. hoe ga je daar heen?
hoe heet dat hostel in san juan?
ik wil er alles van weten.
verder alles goed hier.
net mijn eerste huiswerk op de bus gedaan. lekker zwemmen en koken en roseetjes met ijs... nothing 's changed. nou meid tot snel en zet hem op daar.

'

FLO

Heyyy Maraikie! Nou je bent er dan (bijna)! Spannend hoor, veel spannender dan Italie.. we zullen toch maar es moeten proberen om te skypen he? :P
Nou viel spassen be safe en de hondos! x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!